1403\05\28 19:44:05



بیش از ۱۰۰ هزار اتصال به اینترنت موکب حرم حضرت معصومه(س) در روز

قم- مسوول فناوری موکب بانوی کرامت گفت: اینترنت ارائه شده در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) تقریبا تمام فضای ۱۲ هزار متری موکب را پوشش می دهد و در طول روز بالغ بر ۱۰۰ هزار اتصال صورت می گیرد.

تبلیغات
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت در تهران
نصب و تعمیر چیلر و داکت اسپلیت در تهران
24تعمیر ارائه خدمات تعمیر و نصب چیلر ، مینی چیلر و داکت اسپلیت ، یخچال و فریز، ساید بای ساید، کولر گازی، پکیج گرمایشی در تهران با تعرفه نمایندگی .
# چیلر - # تعمیر کولر گازی - # تهویه
تعمیر و نگهداری چیلر سرویس و تعمیر چیلر آبگین تهویه

دقت و حساسیت در امر تعمیر و نگهداری چیلر باعث افزایش طول عمر آن و کاهش خرابی‌ها شده و از کاهش ضریب عملکرد و افزایش مصرف برق جلوگیری می‌کند

سعید سیاهلویی در گفت‌وگویی خبری به تشریح فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده در بخش آی تی و فناوری موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا پرداخت و گفت: ارائه اینترنت پرسرعت و بدون محدودیت به زائران امام حسین (ع) از مهم‌ترین خدماتی است که به زوار ارائه می‌شود و افراد زیادی همزمان می‌توانند به اینترنت پرسرعت در موکب متصل شوند.

مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: اختصاص چند تلفن ثابت به صورت رایگان در اختیار زائران جهت تماس با ایران از دیگر خدماتی است که به زوار گرامی ارائه می‌شود که مورد استقبال زائران نیز قرار گرفته است. وی گفت: قرار دادن اینترنت رایگان برای تماس با خانواده‌ها و استفاده از شبکه‌های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های این کمیته است؛ اینترنت ارائه شده تقریباً تمام موکب دوازده هزار متری آستان مقدس را پوشش می‌دهد و در طول روز بالغ بر یکصد هزار اتصال داریم. سیاهلویی بیان کرد: همه سعی ما این است که یک ارتباط خوب و پایدار برای زوار فراهم کنیم، زائران مشتاق اینترنت هستند و تهیه اینترنت پرسرعت در این مسیر کار مشکلی بوده که به حمدالله توسط خادمان موکب در بخش فناوری انجام شده است.

وی به همکاری خوب عراقی‌ها در این عرصه اشاره کرد و افزود: سعی کرده‌ایم که بهتر از ایران بتوانیم ارائه سرویس داشته باشیم اما از آنجایی که قطعی ارتباط در عراق زیاد است ما سعی کرده‌ایم این قطعی‌ها را به کمترین میزان برسانیم. مسئول فناوری و آی تی موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) تأکید کرد: ما در موکب حرم مطهر بانوی کرامت هر نوع کمکی که در بستر فناوری ممکن باشد به زائران ارائه می‌دهیم؛ به عنوان مثال بحث گمشدگان را در دستور کار داریم و سعی می‌کنیم به تلفن‌های ایرانی آنها دسترسی پیدا کرده و با اطرافیان شخص گمشده یا صاحبان اشیا گمشده تماس بگیریم و مشکلات آنان را رفع کنیم. وی در پایان گفت: امروزه شبکه‌های اجتماعی همچون روبیکا، ایتا، بله و سایر شبکه‌های اجتماعی ایرانی نرم افزارهای قدرتمندی هستند و ما نیز سعی کرده‌ایم از این فضا برای ارائه خدمات به زوار استفاده کنیم..

.


بازنشر از : مهر

قم

اربعین ۱۴۰۳

حرم حضرت معصومه (س)

خبرهای مرتبط با